har slutat för dagen..

Hey ♥
Sitter på bibloteket på skolan och har precis slutat. har haft Filosofi A, Historia B  och Religion A. mina favorit ämnen! så nu ska man ska man snart åka hem. skönt ska det bli! och pratade nyss med mamma också, hon skulle sätta inte lite pengar åt mig så jag kan köpa lite mat. inte så kul att äta thaimat varje dag! iallafall ska jag städa när jag kommer hem och sedan börja plugga Filosofi, för jag har prov i det nästa vecka.

nu det finns mycket jag ser framemot. jag ska få träffa min lilla syster i november. saknar henne massor! och sedan i december ska jag utomlands! och sedan studenten i juni 2011!! love it!

och efter studenten blir det minst tre resor innan jag börjar jobba heltid. längtar verkligen tills mitt liv börjar på riktigt. men nu ska jag packa ihop datorn och bege mig till bussen.

hörs när jag kommer hem
xoxo





haha sorry.. första bilden är lite crazy ;)

Kommentarer
Postat av: Ninni

FRÅGA; Är det här en ny blogg? Finns liksom inte så många inlägg....^^

Postat av: Anonym

Najs blogg! Har själv en ny nu,kolla in den (:

2010-09-30 @ 13:53:31
URL: http://freakinganna.devote.se
Postat av: thesswester - inte som alla andra

diggar ditt hår :D

2010-09-30 @ 13:59:57
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Gustav - Sveriges bästa gayblogg

tidigt du slutar :)

2010-09-30 @ 14:18:34
URL: http://gustavs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0