sjukhuset..

Idag var det ingen bra dag för mig.. började med att jag åkte till sjukgymnasten för att undersöka min rygg. och hon sa att jag hade inflammation i ryggen. inte så roligt. men så gick jag till läkaren för att jag ville få smärtstillande mot ryggen, så jag hämtade ut tabletterna och sedan åkte jag till skolan. så jag åt lunch och tog en tablett. men ist för att tabletten skulle ta bort lite smärta så fick jag biverkningar ist. så jag sitter på lektion, har ont som bara den. tills slut orkar jag inte av smärtan så jag måste gå hem men så börjar jag känna yrsel och börjar få svår andning. så jag ringer mamma och hon tkr att jag ska åka till sjukhuset och kolla upp det. så jag gör det. det slutar med att jag ligger på akuten med syrgas. fick panikattacker, hyperventilerar... usch vilken dag!
så måste till läkaren imorgon IGEN för att få nya tabletter. fan va dumma läkare kan vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0