Packning..

Just nu är jag barnvakt åt min lillasyster. och jag håller på att packa också + städa. allt på samma gång. imorgon åker jag till Sundsvall.. och ärligt, det känns konstigt. jag har varit borta ifrån staden i 5 månader och det är det bästa jag någonsin har varit med om. och nu ska jag dit och vara där i en vecka. dock är det många som vill träffa mig, vilket är jätte roligt. men ändå. det finns ju anledningar varför jag valde att lämna stället.

men nu ska vi inte vara negativa. jag ska träffa Miriam på onsdag. ska verkligen bli roligt. vi ska shoppa lite och sedan äta godmat. längtar! och sedan tror jag att jag skulle träffa Sabina och Malle. ska även ut på fredag eller lördag med bror min. han är ju 18 år och har aldrig varit på krogen.. så tyckte det var på tiden!

men nu måste jag fortsätta med packningen & städningen. tar ju självfallet med mig kameran upp till norrland, så kommer att lägga upp en massa fina bilder. hoppas på fint väder så man kan fota.

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0