nom nom

ikväll så kommer det ut nya avsnitt av mina favorit serier... alltså Vampire Diaries & Nikita! nom nom.
Började kolla på Eureka igår, för jag följde den serien förut, men slutade.. dock vet jag inte varför?! hhaha. ialf så är den jätte bra! följer många serier, för jag gillar att leva i en dröm.. hahha! vem gör inte det ;)

ska iallafall ta 9.23 bussen till stan. men det känns inte så bra, med skolan idag alltså.. för jag ska ha övningstal med en klasskompis, och vi skulle gå igenom allt igår på MSN.. men loggade hon in då? nej det gjorde hon inte. så jag vet absolut inte vad jag ska säga. så det här känns absolut inte bra. får prata med henne när jag kommer till skolan. men känns inte som det kommer sluta så bra.. tur att det bara är ett övningstal iallafall.. sedan ska jag ha religions prov. och provet skulle vara 5 sidor.. hehehe. vilket känns lite jobbigt. men men.  så kan de gå.

När jag kommer hem ska jag sätta upp en hylla och fyra tavlor. 3 st NY tavlor och en annan tavla som OCKSÅ är sjukt snygg. me like! nej jag ska ringa min klasskompis nu och skälla lite. cya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0