Moské besök imorgon.

Godkväll ♥

skolan börjar bli mycket, och jag har riktigt ont i ryggen så sängen känns som en bra idé. imorgon ska vi i klassen iallafall till en Moské i Dalaberg. sedan klockan halv elva så slutar vi för dagen. hur skönt som helst! så imorgon efter besöket så börjar lovet. jag har städat undan lite i lägenheten idag. och imorgon ska jag dammsuga och skura golvet. och på måndag åker jag upp till Sundsvall på besök.

men det blir inget lugnt lov för mig. för jag har hur mycket som helst att göra. har nationella tal i svenska b som jag måste träna på, har historia b hemtenta, en filosofi/religion uppgift. har även uppkörning 4e november. jisses. men nu ska jag ta fram saxen och klippa topparna och sedan sova.

ska ta med mig kamera imorgon och fota lite. sov gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0