Lov om några timmar...

Godmorgon!


ska snart kila iväg till bussen, idag slutar vi sjukt tidigt, så tidigt som halv elva! vi ska bara besöka en Moské och sedan får vi sluta. åh skönt med lov ♥ det är ungefär +10 grader ute, så det är ju inte sådär jätte kallt. men skulle ju hellre vilja ha sommar.. och det är så sjukt mörkt ute, känns som klockan är typ tre på natten. jag hatar mörker. men det är mysigt med höst också såklart. man kan tända en massa ljus osv. jätte mysigt!

men hur ser min dag ut?
Jo, jag ska fota idag (om det inte börjar regna), sedan ska jag hem och fortsätta städa min lägenhet och sedan börja plugga. för jag har en HELDEL uppgifter. har iallafall 4 ämnen jag ska arbeta med. inte sådär kul att plugga på lovet. men så är det ibland. men slutet av november så börjar iallafall Fotografisk bild A. Ska bli så sjukt roligt! iallafall så ska jag försöka ta en timmes promenad idag tänkte jag. hoppas jag hinner med mig!

uppdaterar när jag kommer hem!






Min söta lillasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0