hey hey , you you!

Hey!
är hemma nu, fick ju varning förra veckan att jag måste komma till skolan varje dag nu om jag vill behålla pengarna ifrån CSN. haha PANIK! jaja! så går det. vi fick tillbaka religions provet igår, jag fick G+.. så jag ligger mellan G/VG i Religion.. så kan det gå. måste få VG på nästa inlämning. MÅSTE MÅSTE. idag så köpte jag juice och sedan köpte jag vin på systemet. mums! men allting är inte på topp. för jag är väldigt irriterad just för att jag inte hittar min internetdosa, så jag kan inte betala räkningar. känns inte alls kul. så måste fortsätta leta mer efter skiten. åh, så arg man kan bli över en så liten sak..
annars så ska jag dricka lite idag, kanske drar till krogen senare. vi får se ;) just ja. har ni snö? det har vi. damn it! flyttade ifrån sundsvall för att inte få snö så tidigt. haha, så får man snö här nere i slutet av oktober? fan också. men hoppas snön försvinner snabbt. jag hatar verkligen vinter. allt med vinter att göra med. skoter, kyla, skidor, skridskor.. ALLT! usch!
tog lite bilder idag också, ni får se dem imorgon för jag ska fortsätta fota lite. så ni får allt hålla er tills imorgon ;)
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0