hello

Godkväll ♥
har bara pluggat och lekt med min nya kamera idag. rätt skönt!  ska ha filosofi & religion prov snart och ska lämna in två svåra uppgifter i svenska c. så har en hel del att arbeta med. iallfall så hoppas jag att jag får pengarna imorgon eller på onsdag. isf ska jag köpa blonderings shit och fixa mitt hår. blir så less.. mest på mig själv just för att jag aldrig blir nöjd. förut var jag ljus brun, och sedan tänkte jag: "kanske man ska ha LITE mörkare brunt?" så jag färgade det brunt. men det vart SVART. dåligt less man bllir då?! iallafall så ska jag fixa det ljust igen. snacka om att döda sitt hår om och om igen. jag verkar inte känna mig själv ens. jag visste att jag var nöjd med min hårfärg när jag var ljusbrun endå så ska jag fixa och trixa. så dumt! bläää.

iallafall så ska jag bli blondi den här gången.. och ska köpa lite nya kläder också, skor och ny jacka. det behövs! ska även hämta ut bredband/tv/telefoni från Telia. Fick ett sms idag att paketet finns på posten. fast inkopplingen är ju inte förrän om en vecka, så spelar ingen roll när jag hämtar det..


på skolan hade vi lite prat om EFTER gymnasiet. ååh, längtar! iallafall så fick det mig att fundera om jag ska gå högskolan eller inte. på ett sätt är det ju bra, för man får bra utbildning. men jag hatar skolan. och det är ju ett STORT problem. skulle inte klara av ett par år till alltså. isf får det bli högskolan om ett par år.. för nu orkar jag verkligen inte. så det är på nått sätt vis helt klart för mig hur jag ska göra efter skolan.. resa resa, festa, jobba och vara en lycklig jävel. HAHA.
men ska sova om ett tag, imorgon blir det att fota hela dagen inne i Uddevalla. ska bli kul. får se, jag kanske  har med mig lite hem också. den som lever får se ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0