2010-10-27

Godkväll ♥
Idag var jag hos läkaren, fick nytt recept som jag sedan hämtade ut. för igår fick jag tabletter som det visades att jag inte tålde. så jag hamnade på sjukhus med syrgas. inte så okey. men nu är allt bra. dock är tabletterna väldigt starka så jag känner mig konstig.. men smärtan i ryggen försvinner lite iallafall, så det är ju bra. ni som inte vet, så har jag inflammation i ryggen. det gör så fruktavsvärt ont varenda dag, heela tiden. så det är så skönt att få tabletter som släpper på smärtan ett tag. iallafall så åkte jag till Torp idag och köpte mig en vinterjacka. blev ingen modejacka som väldigt många har. jag förstår inte meningen med att köpa en jacka som inte ens är varm nog för en vinter? så jag köpte en stor och varm jacka. love it! jag kanske tänker som jag gör bara för jag är van med kyla för att jag är från norrland? vem vet..

iallafall så åker jag till norrland (sundsvall) på måndag. det ska faktiskt bli roligt, förvånandesvärt. jag ska få träffa miriam, lisa, malle och massa andra. jag har inte träffat dem på snart ett halv år. tiden går så fort. om 4 månader fyller jag 21. fatta, 21?! känns ju riktigt stort. eller? 20 kändes inte så stort, bara att man fick gå på systemet.. kändes ingenting speciellt.. men 21.. jag vet inte, men det är nått med det som gör det stort. vad vet jag inte riktigt. ni kanske vet?

iallafall ska jag gå och lägga mig nu. jag är så trött. det har jag varit sedan kl 4 ungefär. det är tabletterna som gör mig sjukt trött. men så är det. hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0