2010-10-06

Godmorgon! ♥
vaknade idag vid halv fyra av att jag hade så fruktavsvärt ont i magen. det är helt sjuk, så somnade om och nu mår jag lite bättre. det är väl för att jag tryckte ner 4 st alvdedon. haha! dock missar jag idrotten & historian. men men. har dock missat idrotten rätt mycket nu. inte bra! men vad ska man göra? jaja. ska till skolan senare som sagt. sedan ska jag bara hem och plugga. svenskan ska skickas in innan 23.59 och har ett prov imorgon i Filosofi.

MEN imorgon får jag mina pengar! jag funderar lite.. ska jag köpa en ny platt tv? eller ska jag köpa en begagnad? känns som det lutar åt ny.. för den gamla kan ju gå sönder helt plötsligt och så kanske inte det är någon garanti kvar? nog bäst med det nya altenativet.. eller?

slutar ju 13.35 imorgon, så tänkte åka till Gbg och gå på IKEA. behöver lite saker faktiskt. lägger ut bilder imorgon på allt jag har köpt. hehe *galen i shopping*


men nu ska jag fixa mig.
chacha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0