13 Oktober

Hey!
imorse hade jag jätte högfeber och hade frossa. ni som inte vet vad frossa är, så skakar hela kroppen av kyla fast det inte ens är kallt.. inte så jätte roligt. iallafall är jag på skolan just nu och ska arbeta med projekt arbetet. hyresvärden kom imorse... så nu är min spis fixad. tur det! för jag tänkte ju baka bröd när jag kommer hem.

och gå in på något annat.. idag när jag skulle köpa en dricka på cafét så är det ju alltid lika roligt när små pojkar kollar och får andra små pojkar att kolla på en. haha! mwn har barea filosofi sedan och sedan ska jag hem till min lilla pojke (min katt romeo såklart). ska även plugga idag! för jag har religion prov på fredag och psykologi inlämning på måndag.

och idag ska jag se på Resident Evil: After life! nom nom nom ♥ och sedan börja kolla på Ghost Whisperer och Supernatural. och ja, jag är en serienörd!


ikväll tänkte jag fota lite, solnedgången och när det är mörkt. och självklart ska jag fota på dagen också. ta lite vatten bilder osv. ni får se senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0