snöoväder. USCH

hey ♥
har haft fullt upp dem senaste dagarna, därför denna brist på uppdatering. och just nu sitter jag här och är väldigt less. för det är snöstorm ute. och jag hatar snö. det enda positiva med vinter är att jag fyller år, nothing else. iallafall så får vi se om jag ens tar mig till skolan imorgon. för att vid 5 tiden så stod det på västtrafik's hemsida att vissa vägar var avstängda pga snöstormen och olyckor. så , om det fortsätter som det är nu imorgon så kan det bli väldigt svårt för mig att ta mig in till skolan. och i vissa fall hade väl alla skrikit: "HURRA".. men inte jag. för jag har foto lektion imorgon, och jag älskar dem lektionerna. så jag vill ju helst inte missa.
till veckan jag även köpa julklappar till lilla syster Hanna & Chompoo och min bror Robin
men nu ska jag återgå till städningen & plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0