Skolan

Hey! ♥

Nu sitter jag här alldeles gråtfärdig... och nej, det är inte för att någonting hemskt att hänt utan att en vanlig dag med min kära klasskompis Märta. hon kan få för sig så konstiga saker. och framförallt miner.. har iallafall gjort talet idag. gick väl helt okey. skönt att ha det avklarat iallafall. så nu ska jag sitta på skolan en stund och plugga innan jag ska bege mig hemåt. blir nog thai mat idag på pappas resturang, för jag orkar seriöst inte laga mat när man kommer hem så sent. så är det!

Det nya schemat vi har fått i skolan är sämst. helst på fredagar. har bara en ända lektion. och det är religion, en timme. känns så onödigt att komma hit. men måste ju. så man får kämpa sig hit. surt att man börjar 12 och slutar 13 bara. men men! ska nog ta med mig kamera och fota lite om det är hyffsat bra väder.


hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0