På skolan

Godmorgon!

Sitter på skolan och snart ska jag ha en svenska lektion. har en lektion till sedan, fotografisk bild. och efter det ska jag ha ett möte med min lärare. det är min dag. dock ska vi fota ute idag, och det snöar som bara den ute. inte så roligt att fota när man kan knappt se. hah! måste plugga på körkortsteori när jag kommer hem för jag har snart teori. hoppas det går bra , för om jag klarar mig så har jag körkort. skulle vara så nice. otur att jag inte har någon bil bara. men men!

jag kommer att starta en fotoblogg, kommer enbart att lägga ut bilder, redigering tips osv. sidan kommer jag lägga upp så fort den är klar. bra va?;)

men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0