Godkväll!

Godkväll!

Nu är klockan rätt så mycket, i alla fall för en som ska upp sex imorgon. Älskar måndagar faktiskt. för vet ni vad? jag har ju fotografisk bild a då! bara älskar skolan när jag får göra sådant jag älskar. den här veckan kommer bli en helvetesvecka för mig. seriöst.. har väldigt mycket som jag ska skriva. nästa vecka ska jag lämna in ett par uppgifter i psykologi, sedan har jag naturkunskaps prov snart, och jag har historia inlämning i december, hemprov faktiskt. om första & andra världskriget. tunga saker! haha.

men som sagt ska jag gå och lägga mig, fast först ska jag sätta kameran på laddning, så jag kan fota en massa på foto lektionen imorgon. skulle ju inte vara så smart att komma till lektionen utan batteri. dock finns det ju kameror där också. men jag vill använda min.

vi hörs imorgon ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0