funny!

Hey!
Idag skulle jag egentligen jobbat, men slapp det. skönt! iaf så har jag kollat på avsnitt av Chuck, städat och tvättat. varit riktigt duktig! btw! jag vill ha sommar. för jag vill fota vackra solnedgångar, sand, blommor, vatten osv. åh ge mig sommar? men tyvärr kan man inte få allt, och snart är julen här. ingenting som jag ser framemot. varför då undrar ni? jo för att jag HATAR vinter.. snö och allt sådant. usch! och jag måste spendera pengar på julklappar, inte heller roligt. fast.. det är ju roligt att shoppa... men jag ska återgå till mitt studerande. gör psykologi uppgifter. och en sak som jag längtar efter är till skolan. för till veckan så börjar en ny kurs. FOTOGRAFISK BILD A. ska bli sjukt roligt att gå den kursen. me like !


haha, men här ska ni ska få se en sak:

 

love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0