study non stop?!

Hey, jag lever. gör ni? ♥

idag efter skolan var jag på stan en stund med Kim, sedan åkte jag hem och började plugga inför religions provet som jag ska ha imorgon. känns inte så jätte roligt. känner att jag skulle börjat lite tidigare.. instuderingsfrågorna är faktiskt fyra sidor dataskrivit. inte sådär jätte roligt att läsa, nog för att jag gillar religion.. men ändå!

tur att man börjar kl 12 i alla fall. så har man i alla fall sovmorgon till halv tio. skönt! och det var lite små roligt när vi frågade hur det gick för oss på svenska b nationella och då sa våran svenska lärare : "ni var inte lika dåliga som min kollegas klass i alla fall" HA HA HA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0