O M G

Helst seriöst...
såg den här trailern alldeles nyss, helt sick! jag bara älskar att dansa. ett liv utan dans skulle inte vara något liv. och varje gång jag ser på en dans film som step up, streetdance m.m så får jag någon slags kick inom mig.. så jag vill bara dansa tills jag dör. jag har själv dansat streetdance, och dansade i 3 år. det var livet det. finns ingenting bättre, dans slår t.o.m sång. den du! jag som ÄLSKAR sång också. men dans slår ändå sång.

- men nu ska jag återgå till plugg - sedan bada och innan jag ska sova ska jag se på STEP UP 3





Kommentarer
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Fin blogg!

2010-12-08 @ 19:51:36
URL: http://vannichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0