MEN KUL DÅ

Ja, väldigt roligt. förra helgen hade jag en fest här, största misstaget ever. för det spårade ut totalt. och securita kom hit osv. så nu måste jag betala 1500 spänn, känns ju väldigt lockande. helst när man inte har så bra ekonomi som student. För 5 minuter sedan var jag pepp nu är jag less som jag aldrig varit förut, helst seriöst..

ska ta några glas vin, det kanske går över då? får hoppas det! blir iallafall film kväll, imorgon kanske jag drar ut. mayby baby! men nu ska jag sitta och tjura, BUHU. haha min granne är go iallafall, han bara: "spela på du, bara du har normal nivå efter elva". medan andra inte vill att jag ska spela alls, verkar det som? och jag vet, det är ett hyreshus, so what? haha!

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0