Göteborg efter skolan

Imorgon kommer en vän till mig, så jag ska möta henne i Göteborg. vi ska väl ta en fika. Jag ska åka dit lite tidigare och kolla efter julklappar. btw, min lägenhet är ren. så här ren har inte min lägenhet varit på väldigt länge. låter lite äckligt när man tänker på det. men det är inte äckligt. bara att jag har totalt städat.. typ dammsugit, skurat golven, dammtorkat vardagsbordet, hyllorna, städat i köket, plockat undan saker som jag inte behöver. ja, en heldel faktiskt.

Jag ska även ta med mig kameran imorgon, så tänkte fota lite innan jag åker till Göteborg och när jag är i Göteborg. men det är så konstigt en sak, jag får inga pengar ifrån CSN nu i december, istället får jag TVÅ gånger i januari. hur konstigt är inte det? vore det inte bättre att jag får i december och sedan i januari? det tycker i alla fall jag. vad tycker ni?


I alla fall.. det börjar bli dax att lägga sig i sängen.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Laila

Vad hittar du på gumman? :)

2010-12-02 @ 12:02:52
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0