FUNNY

Har kollat på en massa dansfilmer, kommer på mig själv sitta här och le som en dåre. och ibland får jag dårar i ögonen. helt sjukt. i alla fall så har jag börjat kolla på Star Wars.. Var ju evigheter sedan jag såg dem filmerna. Dem är faktiskt bra, nörden som jag är! Men nu har jag precis skrivit ett schema på hur min träning kommer se ut framöver. Har planerat in vad jag ska äta, att jag ska äta 5 ggr om dagen som man egentligen ska göra. och att jag ska promenera 1 timme/dag och att jag ska göra 8 minuter situps och 8 minuter benböj. kommer bli awesome det här. Så jag planerar att gå ner iallafall 2 storlekar inom 6 månader. Det här ska verkligen bli spännande. Blir inga kvällar med alkohol eller onyttigheter.

Hälsosamma Sandra, That's the new me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0